5 metod na zmniejszenie apetytu

Często chodzisz głodna i ciągle podjadasz pomiędzy posiłkami?

Nie umiesz poskromić apetytu, a waga wciąż rośnie? Wypróbowałaś już wszelkie metody i myślisz, że nie ma dla Ciebie ratunku? Zobacz, jakie są skuteczne sposoby na zmniejszenie apetytu i jak pomoże ci w tym moringa.

Moringa, czyli cudowne drzewo

Moringa olejodajna to rodzaj drzewa tropikalnego, które inaczej zwane jest drzewem długowieczności. Skąd ta nazwa? Jest to skarbnica składników odżywczych, przeciwutleniaczy oraz aminokwasów potrzebnych do właściwego funkcjonowania organizmu człowieka. Moringa posiada dziesięć razy więcej witaminy A niż marchew i aż dwadzieścia razy więcej żelaza niż szpinak.

Dobra dla ciała i ducha

Z powodu swojego cennego składu, moringa jest stosowana jako wspomagacz zdrowia i dobrego samopoczucia. Spośród długiej listy jej pozytywnych właściwości, trzeba wymienić pozytywny wpływ na zdrowie psychiczne, pracę serca, obniżanie cholesterolu czy poziom cukru we krwi. Pracuje również bakteriobójczo oraz przeciwzapalnie. Polubią ją także osoby odchudzające się. Moringa wspomaga pracę wątroby oraz jelit, redukuje apetyt oraz pomaga usuwać toksyny z organizmu. Czy może być lepiej? Dzięki temu Moringa staje się coraz bardziej znana. Poza wieloma zaletami zdrowotnymi wpisano ją również na liście superfoods. Moringę można zlokalizować w suplemencie diety Fit Body Control, który ułatwi Ci zmniejszyć apetyt.

Jak jeszcze możesz zmniejszyć apetyt?

  1. Pij wodę
    Możesz dołożyć do tego zieloną herbatę, która ma także właściwości odchudzające. Szklanka wody pół godziny przed posiłkiem sprawi, że szybciej poczujesz uczucie sytości, tymczasem picie wody między posiłkami, pozwoli oszukać organizm i załagodzić uczucie głodu.
  2. Jedz powoli
    Wielokrotnie jemy w pośpiechu, a to ogromny błąd. Powinnaś smakować chwilę i przeżuwać idealnie każdy kęs. W ten sposób dłużej będziesz spożywać posiłek, i bardziej poczujesz się nasycona. Warto także, planować posiłki na cały dzień. Pozwoli Ci to uniknąć wpadek żywieniowych.
  3. Zaopatrz się w niebieski talerz
    Śmieszy Cię to? Udowodniono, że spożywanie posiłków na niebieskich talerzach, powoduje, że szybciej stajemy się syci. Ponadto ten kolor skutecznie tłumi apetyt. Może warto spróbować?
  4. Błonnik to twój sprzymierzeniec
    Jest niezbędny dla zachowania uczucia sytości. Wypełnia żołądek oraz zmniejsza apetyt. Znajduje się w owocach, warzywach i produktach zbożowych. Dodatkowo błonnik odgrywa istotną rolę, w funkcjonowaniu układu pokarmowego . Zalecana dzienna norma na błonnik wynosi od 25 do 40g na dobę.
  5. Stosuj przyprawy
    Proste? Nie do końca. Warto używać dużej ilości przypraw i ziół. Im bardziej intensywny smak potrawy, tym większa szansa, że zjesz mniej a uczucie sytości pozostanie na dłużej. Postaw na kminek, cynamon, kurkumę, pieprz cayenne, kardamon i imbir. Przyprawy pomogą stłumić twój nadmierny apetyt, a także wesprą metabolizm.

Add a Comment