Przyjemne odchudzanie

Przyjemne odchudzanie? Dźwięk tych słów powoduje na naszych twarzach uśmiech niedowierzania – bo przecież nie ma idealnej sylwetki bez wyrzeczeń, prawda?

Okazuje się jednak, że dieta nie musi być katorgą, a kilogramy mogą gubić się same. Zobacz, jak wyszczupleć bez wysiłku i w znakomitym nastroju!

Jedz, ile chcesz

Słowo „dieta” najczęściej przyprawia nas o dreszcze i kojarzy nam się z głodówką, która nie pozwala nam cieszyć się życiem. Owszem, właściwe żywienie to istotny element troski o idealną figurę, ale bez popadania w skrajności. Prawda jest taka, że możesz jeść, ile chcesz, wystrzegając się tylko szkodzących Twemu ciału produktów. W twoich posiłkach powinny znajdować się m.in. owoce, warzywa, ryba, kurczak, pełnoziarniste pieczywo, a także wiele innych. Codziennie masz więc szansę na zjedzenie prawdziwej uczty! Świetnym pomysłem jest także tłumienie głodu pikantnymi potrawami. Dodawaj zatem do posiłków przyprawy takie jak chilli, gdyż powodują one uczucie sytości i silnie przyspieszają metabolizm. Rezultaty twoich zdrowych przyzwyczajeń żywieniowych wspomogą również suplementy diety, np. Get Slim, który wspomaga prawidłową przemianę materii w organizmie.

Nie zapominaj, że samo przygotowanie jedzenia ma dobroczynny wpływ na twoją sylwetkę. Spędzając pół godziny w kuchni na przygotowywaniu potraw spalasz aż 100 kalorii. Wykreśl więc ze swojego słownika słowo „dieta” i zastąp je zwrotem „program żywieniowy”. Pozytywnie nastaw się do swojego nowego stylu życia i ciesz się z przyrządzania kulinarnych eksperymentów!

Dieta na kawie i czekoladzie

Filiżanka kawy w przerwie od pracy? Czemu nie! Kofeina bardzo dobrze wpływa na metabolizm, poprawiając jego pracę. Najbardziej skuteczna będzie tu czarna kawa, ale oczywiście możesz dodać do niej trochę chudego mleka, które złagodzi gorzki smak kofeiny.

Nie musisz też wyrzekać się całkiem słodyczy. Na deser zafunduj sobie ok. 40 gramów gorzkiej czekolady, która pobudza ciało do spalania tkanki tłuszczowej. Osoby, które jedzą codziennie kilka jej kostek, są chudsze od tych, które czekolady nie jedzą wcale. Bez obaw możesz więc delektować się kilkoma kostkami dziennie do porannej kawy czy poobiedniego deseru.

Wypoczęte ciało to zgrabne ciało

Zadbaj o dobry sen! Staraj się spać co najmniej 8 godzin dziennie. Dzięki takim działaniom będziesz spalać nawet dwa razy więcej tłuszczu niż osoby, które śpią krócej. Ponadto mniejsza ilość snu pobudza nasz apetyt i sprawia, że jemy więcej. Zapewnij sobie więc wieczorny relaks, idź spać wcześniej lub nastaw budzik na późniejszą niż zwykle porę. Rezultaty takich praktyk na pewno zaskoczą cię pozytywnie, a zatem bez wyrzutów sumienia oddawaj się codziennym przyjemnościom!

Add a Comment