Jak wyrzeźbić uda i ręce?

Lato to okres, kiedy częściej odkrywamy nasze ciało. Nogi i ramiona to najczęściej prezentowane części ciała w czasie sezonu bikini. Doradzimy Ci, jak wyrzeźbić uda i ręce, by pięknie prezentowały się podczas letnich pór roku.

Dieta

To podpora zadbanego i jędrnego ciała. Zapomnij o torturowaniu się dietami albo stosowaniu głodówek. Zacznij odżywiać się zdrowo i rozsądnie. Pamiętaj o regularnym spożywaniu posiłków. Końcowy posiłek spożywaj na 2, 3 godziny przed snem. Dopilnuj tego, aby kolacja była lekka. Do swojego menu dodaj świeże warzywa, na przykład cukinia, ogórki, szparagi, rzodkiew, sałata czy buraki. Posiadają w sobie niewielką ilość kalorii, a są podstawą wielu przepisów. Oprócz warzyw spożywaj chude mięso, nabiał, ryby oraz kasze.

Nie zapominaj o owocach! W sezonie wiosenno-letnim kupuj truskawki, czereśnie, porzeczki, poziomki, maliny, jagody, brzoskwinie, nektarynki czy arbuzy. Omijaj szerokim łukiem słodyczy, słonych przekąsek oraz produktów wysoko przetworzonych, ponieważ przyczyniają się do odkładania tłuszczu w okolicach ud, brzucha oraz rąk.

Istotnym aspektem jest także woda. Odpowiednie nawodnienie polepszy spalanie tkanki tłuszczowej i pozwoli zachować skórze promienny wygląd. nie lubisz zwykłej wody, dorzuć plaster cytryny lub listek mięty. Oprócz wody do swojego menu godzi się dodać również czerwoną oraz zieloną herbatę lub herbatki DETOX TEA.

Trening na piękne uda, łydki oraz ręce

Musisz pilnować harmonogramu treningowego. Nie wolno Ci się poddać ani zrezygnować, nawet jeśli na starcie nie będziesz widziała rezultatów. Nieistotne czy będziesz trenować w domowym zaciszu czy na siłowni. Pamiętaj o sumienności i systematyczności.

Skakanka

Proste ćwiczenia znane wszystkim od młodzieńczych lat. Skacz na skakance minimum 3-4 razy w tygodniu. Jest to idealne ćwiczenie, zarówno na uda, jak i na całe nogi oraz ramiona. Stanowi doskonałą rozgrzewkę dla następnych ćwiczeń. Możesz podskakiwać zarówno na obu nogach jednocześnie, jak i zmieniając raz jedną, raz drugą.

Rower

Możesz ćwiczyć na rowerze stacjonarnym lub gimnastykować się na zewnątrz. Warto zaangażować w te ćwiczenia przyjaciółkę lub swoją drugą połówkę. Będzie Ci prościej się zmobilizować, a trenując możesz zwiedzać również ciekawe miejsca w swojej miejscowości. Najskuteczniej robić trening interwałowy. Zmieniaj tempo podczas jazdy.

Bieganie i pływanie

Bieganie świetnie wyszczupla łydki oraz uda. Polepsza wydolność oraz kondycję. Pływanie tymczasem angażuje całe ciało. Jeżeli będziesz regularnie odwiedzać basen i pływać co najmniej 30 min w czasie każdych odwiedzin szybko zauważysz rezultaty. Pływanie ponadto odciąża kręgosłup i idealnie wpływa na kondycję skóry.

Ćwiczenia w domu

W internecie dostępnych jest mnóstwo darmowych treningów. Zazwyczaj do zrobienia tych ćwiczeń potrzebne są małe ciężarki lub butelki wody. Tego rodzaju ćwiczenia są na tyle uniwersalne, że każdy odnajdzie coś pod siebie. Możesz dokonywać wyboru spośród dużej liczby trenerów oraz dopasowywać tempo do swoich możliwości.

Add a Comment