Jak zdobyć płaski brzuch?

Do lata coraz bliżej, a Ty chcesz pokazać się w bikini? Starasz się schudnąć, ale nie wiesz w jaki sposób? Twoją największą zmorą jest brzuch i nie wiesz co z nim zrobić? Podpowiemy Ci, jakie są najbardziej efektowne ćwiczenia na płaski brzuch!

Co konsumować, aby mieć wymarzony brzuch?

Odchudzanie to bardzo skomplikowany proces, w którego skład wchodzi mnóstwo czynników. Najważniejsze z nich to dieta oraz ćwiczenia. Jeśli wydaje Ci się, że głodówka sprawi, że Twój brzuch będzie płaski to jesteś w błędzie. Aby mieć płaski brzuch musisz pamiętać o tym, aby jeść systematycznie. Posiłki spożywane w określonych godzinach nie będą powodowały niepotrzebnego obrzęku brzucha, a także będą lepiej i szybciej trawione. Do swojego menu dołącz płatki owsiane oraz siemię lniane. Produkty te zapobiegają zaparciom i zdziałają, że szybciej poczujesz się najedzona. Do codziennego menu dołącz również stosowną porcję warzyw. Na topowej liście wśród warzyw figuruje cukinia, sałata i ogórek. Warzywa te posiadają jedynie około 12 kcal w 100 gramach!

Zapomnij o tłustych posiłkach!

Jeśli chcesz, aby Twój brzuch był płaski musisz zapomnieć o tłustych oraz słodkich potrawach. Wyklucz fast foody, tłuste wędliny oraz mięsa. Korzystaj z dobrodziejstw warzyw oraz owoców. Bardzo dobrym wyborem jest marchew, dynia, kiwi i brzoskwinia. Zawierają one mnóstwo beta-karotenu i witaminy C – dzięki nim poprawisz swoje samopoczucie oraz wygląd skóry.
Selen jest pierwiastkiem, który wspiera walkę z nadwagą, oraz z wszelkimi nowotworami. Źródłem selenu są owoce morza – krewetki, małże, homary, ostrygi, a także ryby morskie i słodkowodne.

Słodkie pokusy w diecie

Słodkie przekąski możesz zastąpić np. suszonymi owocami. Mimo to, że są tuczące to znakomicie wpływają na układ trawienny oraz przeciwdziałają zbytniemu opuchnięciu brzucha. Jesteś nałogowym zajadaczem słodyczy? Zastąp je suszonymi morelami i śliwkami, gorzką czekoladą lub arbuzem.

Ćwiczenia

Nie wystarczy wykonywać zwykłe brzuszki, aby posiadać płaski brzuch. Aby wyszczuplić talię i dolne partie brzucha, musisz pobudzić do pracy wszystkie mięśnie. W jaki sposób? Wnieś do swojego treningu różne ćwiczenia typu pilates. Jeśli posiadasz w domu hula-hoop wystarczy kręcić nim około 20 minut dziennie, aby szybko zobaczyć efekty. Ćwiczenie to pozwala wyrobić talię osy. Równie dobrym ćwiczeniem na talię jest twister.

3 triki na płaski brzuch w minutę

  1. Szpilki – wydaje Ci się absurdalne? Noszenie szpilek to sprytny sposób na płaski brzuch! Dzięki butom na obcasie sylwetka wydaje się wyższa i szczuplejsza. Ponadto dobrze jest chodzić w szpilkach, ponieważ są bardzo kobiece i dodają seksapilu.
  2. Dbaj o postawę – Twój brzuch może stać się bardziej płaski w jeden moment – wystarczy, że wyprostujesz plecy. Jeśli się garbisz, wydajesz się niższa, a brzuch się uwypukla. Dlatego prostuj plecy, sylwetka nabierze lekkości, a brzuch stanie się mniej widoczny.
  3. Bielizna wyszczuplająca – to prędki sposób na skorygowanie fałdek na brzuchu. Dobrze sprawdzi się jeśli chcesz nałożyć opiętą sukienkę na ważne wydarzenie.

Add a Comment